Všeobecné podmienky

 
Clever Cardboard s.r.o.

ID: 17338239
so sídlom: V dolině 1515/1b, Michle, 101 00 Praha 10
registrovaná na C 370220 registrovaná na Mestskom súde v Prahe

kontaktné údaje:
E-mail: info@clevrcardboard.eu
telefón: +420 723 275 390
www.cctoys.sk

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalejlen “podmienky“) upravujú práva a povinnosti vás ako kupujúcich a nás ako predávajúcich na v rámci zmluvných vzťahov uzatvorených prostredníctvom e-shopu na webovej stránke https://www.cctoys.sk.
Všetky informácie o spracúvaní vašich osobných údajov sú uvedené v Zásadách spracúvania osobných údajov , ktoré nájdete tu: https://www.cctoys.sk/obchodnipodminky
Ako viete, komunikujeme predovšetkým na diaľku. Preto sa na našu zmluvu vzťahuje aj to, že sa používajú prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré nám umožňujú vzájomnú dohodu bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.
Ak je niektorá časť Podmienok v rozpore s tým, na čom sme sa vzájomne dohodli v rámci procesu Vášho nákupu v našom E-shope, táto konkrétna dohoda má prednosť pred Podmienkami.

 

I. DEFINÍCIE

  1. Cena je suma, ktorú zaplatíte za tovar;
  2. Cena za prepravu je suma, ktorú zaplatíte za doručenie Tovaru vrátane nákladov na jeho balenie;
  3. Celková cena je súčtom Ceny a Ceny za dopravu;
  4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;
  5. E-shop je internetový obchod, ktorý prevádzkujeme na adrese https://www.cctoys.sk, kde sa uskutočňuje nákup Tovaru;
  6. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o účtovníctve a dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;
  7. My sme Clever Cardboard s.r.o., so sídlom V dolině 1515/1b, Michle, 101 00 Praha 10, IČO: 17338239, zapísaná v obchodnom registri pod sp. č. C 370220 zapísaná na Mestskom súde v Prahe, email info@clevercardboard.eu, telefónne číslo +420723 275 390, označovaná právnymi predpismi ako Predávajúci;
    8. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie zmluvy o kúpe Tovaru s nami;
  8. Zmluva je kúpna zmluva dojednaná na základe riadne vyplnenej Objednávky odoslanej prostredníctvom E-shopu a je uzavretá v okamihu, keď od nás dostanete potvrdenie Objednávky;
  9. Užívateľský účet je účet zriadený na základe vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje ukladanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzatvorených zmlúv;
  10. Vy ste osoba, ktorá nakupuje v našom e-shope, právne označovaná ako kupujúci;
  11. V e-shope si môžete zakúpiť len tovar zostránky.


II. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA A POKYNY
 

  1. Nákup Tovaru je možný len prostredníctvom webového rozhrania E-shopu.
  2. Pri nákupe Tovaru je vašou povinnosťou poskytnúť nám všetky informácie správne a pravdivo. Preto budeme považovať informácie, ktoré ste nám poskytli pri objednávaní Tovaru, za správne a pravdivé.


III. UZAVRETIE ZMLUVY

  1. Zmluva s nami môže byť uzatvorená len v českom jazyku.
  2. Zmluva sa uzatvára na diaľku prostredníctvom e-shopu, pričom náklady na použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie znášate vy. Tieto náklady sa však nelíšia od základnej sadzby, ktorú platíte za používanie týchto zariadení (t. j. najmä za prístup na internet), takže nemusíte očakávať žiadne dodatočné náklady, ktoré by sme vám účtovali nad rámec celkovej ceny. Odoslaním objednávky súhlasíte s používaním komunikácie na diaľku.
  3. Aby ste mohli na stránke uzavrieť zmluvu, musíte si v e-shope vytvoriť návrh objednávky. Na stránke je potrebné uviesť tieto informácie:
    • Informácie o Tovare, ktorý kupujete (v E-shope označíte Tovar, o ktorý máte záujem, tlačidlom “DO KOŠÍKA”);
    • Informácie o Cene, Doplatku za dopravu, Spôsobe úhrady celkovej ceny a požadovanom spôsobe dodania Tovaru; tieto informácie sa zadávajú v rámci vytvárania návrhu Objednávky v používateľskom rozhraní E-shopu, pričom informácie o Cene, Doplatku za dopravu a celkovej cene sa poskytujú automaticky na základe zvoleného Tovaru a spôsobu dodania;
    • Vaše identifikačné údaje, ktoré nám umožňujú doručiť Tovar, najmä vaše meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;
  4. Počas vytvárania návrhu objednávky môžete údaje meniť a kontrolovať až do okamihu jej vytvorenia. Po kontrole stlačením tlačidla “SUBMIT ORDER” sa vytvorí objednávka. Pred stlačením tlačidla si musíte prečítať tieto podmienky. Stlačením tlačidla “ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU” potvrdzujete, že ste si prečítali a súhlasíte so zmluvnými podmienkami. Po stlačení tlačidla “ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU” sa všetky vyplnené informácie odošlú priamo na adresu Nám.
  5. Vašu objednávku potvrdíme čo najskôr po jej doručení správou zaslanou na vašu e-mailovú adresu uvedenú v objednávke. Potvrdenie bude obsahovať zhrnutie objednávky a týchto zmluvných podmienok. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi nami a Vami. Neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy sú Obchodné podmienky platné v deň vystavenia Objednávky.
  6. Môže sa stať, že vašu objednávku nebudeme môcť potvrdiť. To zahŕňa situácie, keď Tovar nie je k dispozícii alebo keď si objednáte viac Tovaru, ako sme schopní dodať. Informácie o maximálnom počte Tovaru vám však budú vždy vopred poskytnuté v E-shope a nemali by vás prekvapiť. V prípade, že existuje akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme potvrdiť Objednávku, budeme vás kontaktovať a zašleme vám ponuku na uzavretie Zmluvy v upravenej forme v porovnaní s Objednávkou. V tomto prípade je zmluva uzavretá, keď potvrdíte našu ponuku.
  7. V prípade, že je v E-shope alebo v návrhu Objednávky uvedená zjavne nesprávna Cena, nie sme povinní dodať vám Tovar za túto Cenu, a to ani v prípade, že ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii vás budeme bezodkladne kontaktovať a zašleme vám ponuku na uzavretie novej zmluvy v upravenej podobe v porovnaní s objednávkou. V takom prípade je nová zmluva uzavretá v okamihu, keď potvrdíte našu ponuku. V prípade, že našu ponuku nepotvrdíte ani do 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzavretej zmluvy odstúpiť. Za zrejmú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, keď Cena nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov alebo chýbajúca či vynechaná číslica.
  8. V prípade uzavretia Zmluvy ste povinný zaplatiť Celkovú cenu.
  9. Ak máte používateľské konto, môžete prostredníctvom neho zadávať objednávky. Napriek tomu ste povinní skontrolovať presnosť, pravdivosť a úplnosť vyplnených údajov. Spôsob vytvorenia objednávky je však rovnaký ako v prípade kupujúceho bez používateľského účtu, ale výhodou je, že nemusíte opakovane vypĺňať svoje identifikačné údaje.
  10. Na stránke vám v niektorých prípadoch umožňujeme využiť zľavu na nákup Tovaru. Aby bola zľava poskytnutá, musíte vyplniť údaje o zľave do preddefinovaného poľa na stránke ako súčasť návrhu objednávky. Ak tak urobíte, Tovar vám bude poskytnutý so zľavou.


IV. ÚČET UŽÍVATEĽA

  1. Prístup k svojmu používateľskému kontu máte na základe svojej registrácie v e-shope.
  2. Pri registrácii používateľského konta ste povinní poskytnúť správne a pravdivé informácie a v prípade ich zmeny ich aktualizovať.
  3. Prístup k používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Je vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť o tomto prístupe a neposkytovať tieto informácie nikomu. V prípade ich zneužitia za to nenesieme zodpovednosť.
  4. Používateľské konto je osobné a nie ste oprávnení umožniť jeho používanie tretím stranám.
  5. Vaše používateľské konto môžeme zrušiť, najmä ak ho dlhší čas nepoužívate alebo ak porušujete svoje povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy.
  6. Používateľský účet nemusí byť k dispozícii nepretržite, najmä pokiaľ ide o nevyhnutnú údržbu hardvéru a softvéru.


V. CENOVÉ A PLATOBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCTVA

  1. Cena je vždy uvedená v e-shope, v návrhu objednávky a samozrejme v zmluve. V prípade rozporu medzi cenou uvedenou za Tovar v E-shope a cenou uvedenou v Návrhu objednávky platí cena uvedená v Návrhu objednávky, ktorá je vždy rovnaká ako cena v Zmluve. Návrh objednávky obsahuje aj cenu za dopravu alebo podmienky, za ktorých je doprava bezplatná.
  2. Celková cena je vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.
  3. Úhrada celkovej ceny sa od vás bude vyžadovať po uzavretí Zmluvy a pred dodaním Tovaru. Celkovú cenu môžete zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
    • Bankovým prevodom. Informácie o platbe vám zašleme ako súčasť potvrdenia objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do troch dní od vytvorenia Objednávky.
    • Kartou online. V tomto prípade sa platba uskutočňuje prostredníctvom platobnej brány Comgate. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány sa kupujúci riadi pokynmi príslušného poskytovateľa elektronických platieb a platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány.
    • Dobierka. V tomto prípade sa platba uskutoční pri dodaní Tovaru oproti dodaniu Tovaru. V prípade platby na dobierku je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.
  4. Faktúra bude vystavená elektronicky po zaplatení celkovej ceny a bude vám zaslaná na vašu e-mailovú adresu.
  5. Vlastnícke právo k Tovaru na vás prejde až po zaplatení Celkovej ceny a prevzatí Tovaru. V prípade platby bankovým prevodom sa celková cena uhradí pripísaním na náš účet, v opačnom prípade sa uhradí v čase platby.


VI. DODANIE TOVARU, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA TOVARE

  1. Tovar bude vždy doručený kuriérskou službou.
  2. Tovar je možné dodať len v rámci Českej a Slovenskej republiky.
  3. Doba dodania Tovaru vždy závisí od jeho dostupnosti a zvoleného spôsobu doručenia a platby. Odhadovaný čas dodania Tovaru vám bude oznámený v potvrdení Objednávky. Čas uvedený v e-shope je len orientačný a môže sa líšiť od skutočného času dodania.
  4. Po prevzatí Tovaru od Dopravcu ste povinný skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akýchkoľvek závad to bezodkladne oznámiť Dopravcovi a Nám. V prípade, že sa na obale vyskytne chyba, ktorá poukazuje na porušenie a vniknutie do zásielky, nie je vašou povinnosťou prevziať Tovar od prepravcu.
  5. V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa čl. VI. 4. Podmienok, nebude to mať za následok porušenie našej povinnosti dodať Vám Tovar. Vaše neprijatie Tovaru zároveň neznamená odstúpenie od Zmluvy medzi nami a Vami. V takom prípade však máme právo odstúpiť od zmluvy z dôvodu podstatného porušenia zmluvy z vašej strany. Ak sa rozhodneme uplatniť toto právo, odstúpenie od zmluvy je účinné v deň, keď vám odstúpenie od zmluvy doručíme. Odstúpením od Zmluvy nie je dotknuté právo na zaplatenie Ceny prepravy ani právo na náhradu prípadnej škody.
  6. Ak z dôvodov na Vašej strane dôjde k opakovanému dodaniu Tovaru alebo k jeho dodaniu iným spôsobom, ako bolo dohodnuté v Zmluve, je Vašou povinnosťou uhradiť nám náklady spojené s takýmto opakovaným dodaním. Platobné údaje za tieto náklady vám budú zaslané na e-mailovú adresu uvedenú v zmluve a sú splatné do 14 dní odo dňa prijatia e-mailu.
  7. Nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na vás v okamihu jeho prevzatia. V prípade, že Tovar neprevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. VI. 4. Podmienky, nebezpečenstvo škody na Tovare prechádza na vás v okamihu, keď ste mali možnosť Tovar prevziať, ale z dôvodov na vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na Tovare znamená, že od tohto momentu znášate všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením alebo akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.
  8. V prípade, že Tovar nebol v E-shope uvedený ako skladom a bol uvedený približný čas dostupnosti, budeme vás vždy informovať:
    • mimoriadny výpadok vo výrobe Tovaru a vždy vám poskytneme nový predpokladaný čas dostupnosti alebo informáciu o tom, že Tovar nemôže byť dodaný;
    • oneskorenie dodania Tovaru od nášho Dodávateľa a my vám vždy poskytneme nový predpokladaný čas dodania.
  9. V prípade, že Vám nebudeme schopní dodať Tovar ani do 30 dní od uplynutia dodacej lehoty uvedenej v Potvrdení objednávky , a to z akéhokoľvek dôvodu, sme My aj Vy oprávnení odstúpiť od Zmluvy.
 

VII. PRÁVA Z CHYBNÉHO PLNENIA

  1. Ručíme za to, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Tovare podľa čl. VI. 7. Podmienky sú Tovar bez vád, najmä že:
    • má vlastnosti, na ktorých sme sa s vami dohodli, a ak to nie je výslovne dohodnuté, potom tie, ktoré sme uviedli v popise Tovaru, alebo tie, ktoré možno očakávať vzhľadom na povahu Tovaru;
    • je vhodný na účely, ktoré sme uviedli, alebo na účely, ktoré sú obvyklé pre Tovar tohto typu;
    • zodpovedá kvalite alebo vyhotoveniu dohodnutej vzorky, ak bola kvalita alebo vyhotovenie určené na základe vzorky;
    • je v primeranom množstve a hmotnosti;
    • spĺňa požiadavky, ktoré na ňu kladie zákon;
    • nie je zaťažená právami tretích strán.
  2. Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Zb. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov).
  3. V prípade, že je Tovar chybný, najmä ak je splnená niektorá z podmienok podľa čl. VII. 1., môžete nás o takejto vade informovať a uplatniť svoje práva z vadného plnenia (t. j. reklamovať Tovar) zaslaním e-mailu alebo listu na Našu adresu uvedenú v Našich identifikačných údajoch. Na podanie sťažnosti môžete použiť aj vzorový formulár, ktorý sme vám poskytli a ktorý je uvedený v prílohe č. 1. 1 podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia si musíte vybrať spôsob riešenia vady, pričom túto voľbu nemôžete vykonať dodatočne, s výnimkou prípadov podľa čl. VII. 4., bez nášho súhlasu na zmenu. Reklamáciu vybavíme v súlade s vaším právom na reklamáciu chybného plnenia. V prípade, že si nevyberiete riešenie vady, máte práva uvedené v čl. VII. 5. aj v situáciách, keď chybné plnenie predstavovalo podstatné porušenie zmluvy.
  4. Ak je chybné plnenie podstatným porušením zmluvy, máte nasledujúce práva:
    • odstrániť vadu dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
    • odstrániť vadu opravou Tovaru;
    • na primeranú zľavu z ceny;
    • odstúpiť od zmluvy.

V prípade, že sa rozhodnete riešiť podľa bodov (a) alebo (b) a my neodstránime vadu týmto spôsobom v nami určenej primeranej lehote alebo vám oznámime, že vadu týmto spôsobom neodstránime vôbec, máte práva podľa (c) a d), a to aj v prípade, že ste o ne pôvodne nepožiadali ako o súčasť pohľadávky. Ak sa zároveň rozhodnete pre opravu Tovaru a my zistíme, že vada je neopraviteľná, oznámime vám to a vy si môžete vybrať iný spôsob opravy.

     5. Ak je chybné plnenie nepodstatným porušením zmluvy, máte tieto práva:

    • odstrániť vadu dodaním nového Tovaru bez vady alebo dodaním chýbajúcej časti Tovaru;
    • odstrániť vadu opravou Tovaru;
    • na primeranú zľavu z ceny.

Ak však vadu neodstránime včas alebo ju odmietneme odstrániť, máte právo odstúpiť od zmluvy. Od môžete odstúpiť aj v prípade, že Tovar nemôžete riadne používať z dôvodu opakovaného výskytu vád po oprave Tovaru alebo v prípade výskytu viacerých vád Tovaru.

     6. V prípade podstatného alebo nepodstatného porušenia zmluvy nemôžete odstúpiť od zmluvy alebo požadovať dodanie nového tovaru, pokiaľ nemôžete vrátiť tovar v stave, v akom ste ho dostali. To neplatí v nasledujúcich prípadoch:

    • ak sa stav Tovaru zmenil v dôsledku kontroly zameranej na zistenie závady;
    • ak sa Tovar používal pred zistením závady;
    • pokiaľ nemožnosť vrátiť Tovar v nezmenenom stave nebola spôsobená vaším konaním alebo opomenutím,
    • ak ste pred zistením vady Tovar predali, spotrebovali alebo upravili pri bežnom používaní ; ak však k tomu došlo len čiastočne, je Vašou povinnosťou vrátiť časť Tovaru, ktorú je možné vrátiť, a v takom prípade Vám nebude vrátená časť Ceny zodpovedajúca Vášmu prospechu z používania časti Tovaru.

     7. Do 3 dní od prijatia sťažnosti vám na vašu e-mailovú adresu potvrdíme, že sme sťažnosť prijali, kedy sme ju prijali a aká je predpokladaná dĺžka jej trvania. Sťažnosťou sa budeme zaoberať bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od jej prijatia. Termín sa môže po vzájomnej dohode predĺžiť. Ak táto lehota uplynie márne, môžete od zmluvy odstúpiť.
     8. O vybavení sťažnosti vás budeme informovať e-mailom. Ak je nárok oprávnený, máte nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov. Tieto náklady ste povinní preukázať, napr. účtenky alebo potvrdenia o preprave. V prípade, že bola vada odstránená dodaním nového Tovaru, je vašou povinnosťou vrátiť nám pôvodný Tovar, pričom náklady na takéto vrátenie znášame my.
      9. Ak ste podnikateľom, je vašou povinnosťou oznámiť a reklamovať vadu bez zbytočného odkladu po tom, ako ste ju mohli zistiť, najneskôr však do troch dní od prevzatia Tovaru.
     10. Ak ste spotrebiteľ, máte právo uplatniť si práva z chybného plnenia pre chyby, ktoré sa vyskytnú na spotrebnom Tovare, v lehote 24 mesiacov od prevzatia Tovaru. 
     11. Ustanovenia týkajúce sa práva z vady sa neuplatňujú v prípade:


    • Tovar, ktorý sa predáva za nižšiu cenu, pre vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá;
    • opotrebenie Tovaru spôsobené jeho bežným používaním;
    • použitý Tovar pre vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú mal Tovar pri jeho prevzatí;
    • ak si to vyžaduje povaha tovaru.
 

VIII. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. K odstúpeniu od Zmluvy, t. j. k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi nami a vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku alebo v iných ustanoveniach Obchodných podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.
  2. V prípade, že ste spotrebiteľ, t.j. osoba, ktorá nakupuje Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa doručenia Tovaru v súlade s ustanovením § 1829 Občianskeho zákonníka. Ak sme uzavreli Zmluvu, ktorá zahŕňa niekoľko druhov Tovaru alebo dodávku niekoľkých častí Tovaru, táto lehota začína plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a ak sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, táto lehota začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu na našu adresu uvedenú v našich identifikačných údajoch). Na odstúpenie od zmluvy môžete použiť aj nami poskytnutý vzorový formulár, ktorý je priložený ako príloha č. 2 Všeobecných obchodných podmienok.
  3. Avšak ani ako spotrebiteľ nemôžete odstúpiť od zmluvy v prípadoch, keď predmet zmluvy:
    • Tovar, ktorého cena závisí od výkyvov na finančnom trhu nezávisle od našej vôle a môže sa vyskytnúť počas lehoty na odstúpenie od zmluvy;
    • dodávka alkoholických nápojov, ktoré môžu byť dodané až po uplynutí tridsiatich dní a ktorých cena podlieha výkyvom na finančnom trhu, ktoré nemôžeme ovplyvniť;
    • Tovar, ktorý bol prispôsobený vašim želaniam alebo pre vašu osobu;
    • Tovar podliehajúci skaze a tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom;
    • Tovar v uzavretom obale, ktorý bol vyňatý z obalu a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť;
    • doručenie zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak bol poškodený pôvodný obal;
    • doručovanie novín, periodík alebo časopisov;
    • doručenie digitálneho obsahu, pokiaľ nebol doručený na hmotnom nosiči a nebol doručený s vaším predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy a my sme vám oznámili, že nemáte právo odstúpiť od zmluvy.
  4. Lehota na odstúpenie od zmluvy podľa čl. VIII. 2. Podmienky sa považujú za zachované, ak nám počas doby platnosti zašlete oznámenie, že odstupujete od zmluvy.
  5. V prípade odstúpenia od Zmluvy bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, alebo na účet, ktorý bol zvolený pri odstúpení. Suma však nebude vrátená, kým nám Tovar nevrátite alebo nepreukážete, že nám bol zaslaný späť. Tovar nám, prosím, vráťte čistý, pokiaľ možno vrátane pôvodného obalu.
  6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. VII. 2. Tovar ste povinní nám vrátiť do 14 dní od odstúpenia od zmluvy a náklady na vrátenie Tovaru nám znášate vy. Na druhej strane máte nárok na vrátenie Poplatku za dopravu, ale len vo výške, ktorá zodpovedá najlacnejšiemu spôsobu dopravy, ktorý sme ponúkli na doručenie Tovaru. V prípade odstúpenia od Zmluvy z dôvodu porušenia Zmluvy z našej strany uhradíme aj náklady na vrátenie Tovaru, avšak opäť len do výšky Poplatku za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu doručenia, ktorý sme ponúkli pri doručení Tovaru.
  7. Zodpovedáte nám za škodu v prípadoch, keď dôjde k poškodeniu Tovaru v dôsledku Vášho zaobchádzania s ním iným spôsobom, ako je nevyhnutné vzhľadom na jeho povahu a vlastnosti. V takom prípade vám spôsobenú škodu vyúčtujeme po vrátení Tovaru a splatnosť je 14 dní. V prípade, že sme vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení započítať pohľadávku na náhradu nákladov proti vašej pohľadávke na vrátenie Ceny.
  8. Sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, ako vám Tovar dodáme, ak existujú objektívne dôvody, pre ktoré Tovar nemožno dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Tovaru ), a to aj pred uplynutím lehoty uvedenej na v čl. VI. 9. Podmienky a pravidlá. Od zmluvy môžeme odstúpiť aj vtedy, ak je zrejmé, že ste v objednávke na úmyselne uviedli nesprávne údaje. V prípade, že na nakupujete tovar z v rámci svojej podnikateľskej činnosti, t. j. ako podnikateľ, sme oprávnení kedykoľvek odstúpiť od zmluvy, a to aj bez uvedenia dôvodu.
 

IX. RIEŠENIE SPOTREBITEĽSKÝCH SPOROV

  1. Vo vzťahu ku kupujúcim nie sme viazaní žiadnymi kódexmi správania v zmysle § 1820 ods. 1 lit. n) Občianskeho zákonníka.
  2. Sťažnosti spotrebiteľov vybavujeme na tejto elektronickej adrese: info@clevercardboard.cz. Na e-mailovú adresu kupujúceho zašleme informácie o vybavení reklamácie.
  3. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Na riešenie sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami možno využiť platformu pre riešenie sporov online, ktorá sa nachádza na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  4. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa nariadenia (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene a doplnení nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online). 
 

X. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

  1. Ak náš právny vzťah s vami obsahuje medzinárodný prvok (napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Českej republiky), bude sa tento vzťah vždy riadiť právom Českej republiky. Ak ste však spotrebiteľ, vaše práva vyplývajúce zo zákona nie sú touto zmluvou dotknuté.
  2. Všetka písomná korešpondencia s vami sa bude doručovať e-mailom. Naša e-mailová adresa je uvedená v časti Naše identifikačné údaje. Korešpondenciu budeme doručovať na vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, používateľskom účte alebo prostredníctvom ktorej ste nás kontaktovali.
  3. Zmluvu možno meniť a dopĺňať len na základe našej písomnej dohody. Sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, ale takáto zmena a doplnenie nemá vplyv na už uzavreté Zmluvy, ale len na Zmluvy uzavreté po nadobudnutí účinnosti zmeny a doplnenia. O zmene vás však budeme informovať len vtedy, ak ste si vytvorili používateľský účet (aby ste mali tieto informácie pre prípad, že si objednáte nový Tovar, ale zmena nezakladá právo na výpoveď, pretože nemáme zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo ak vám máme pravidelne a opakovane dodávať Tovar na základe Zmluvy. Informácie o zmene vám zašleme na vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred nadobudnutím účinnosti zmeny. Ak od vás nedostaneme oznámenie do 14 dní od zaslania informácie o zmene Zmluvy pri pravidelných a opakovaných dodávkach Tovaru, nové podmienky sa stanú súčasťou našej Zmluvy a budú sa vzťahovať na ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúcu po dátume účinnosti zmeny. Ak podáte výpoveď, výpovedná lehota je 2 mesiace.
  4. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, zlyhanie subdodávateľov atď.), nenesieme zodpovednosť za škody spôsobené v dôsledku vyššej moci alebo v súvislosti s ňou, a ak vyššia moc trvá dlhšie ako 10 dní, máme my aj vy právo odstúpiť od Zmluvy.
  5. Zmluva vrátane Podmienok je u nás elektronicky archivovaná, ale nie je vám prístupná. Tieto Podmienky a Potvrdenie objednávky so súhrnom objednávky však vždy dostanete e-mailom, a preto budete mať vždy prístup k Zmluve bez našej súčinnosti. Odporúčame vám, aby ste si vždy uložili potvrdenie objednávky a zmluvné podmienky.
  6. Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť 2.2.2023
 
 
 
 
  1.